Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:

Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.

Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. αποδεικτικό αγοράς κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

Στις περιπτώσεις επιστροφής, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.

Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

O πελάτης έχει το δικαίωμα να κάνει αίτηση υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος που αγόρασε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που το παρέλαβε. Από την ημερομηνία αποστολής της αίτησης υπαναχώρησης το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην εταιρεία εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών ενώ τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί άθικτο και σε άριστη κατάσταση με την αυθεντική συσκευασία του (η συσκευασία δεν πρέπει να έχει ανοιχτεί) και όλα τα παρελκόμενα καθώς και το αποδεικτικό αγοράς.

Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:

  1.  Επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στα τηλέφωνα 2310 312786 και 2310 390007
  2. Προϊόντα που φέρουν εργοστασιακή ταινία – αυτοκόλλητο ασφαλείας και ΔΕΝ έχουν ανοιχτεί
  3.  Οι ετικέτες του προϊόντος δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο
  4.  Επιστραφούν μαζί όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, η εγγύηση, τα εγχειρίδια λειτουργίας και η απόδειξη αγοράς, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος τους προϊόντος
  5.  Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν

Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του.

Επιστροφές δεν γίνονται σε προϊόντα τα οποία γίνονται παραγγελία για λογαριασμό πελάτη κατόπιν προκαταβολής ή εξόφλησης και τα οποία δεν ανήκουν στο προγραμματισμένο stock της εταιρίας.

Σας ενημερώνουμε ότι το iCan δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής. Επίσης το iCan δεν φέρει καμία ευθύνη για βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά από χρήση τους και σε καμιά περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους.

Για την αντικατάσταση και οποιαδήποτε μορφής επισκευή προϊόντων, αρμόδια είναι μόνο η ίδια η αντιπροσωπεία που προμηθεύει τα προϊόντα. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, η εταιρεία μας αναλαμβάνει οποιαδήποτε επικοινωνία η μεταφορά χρειαστεί με τον προμηθευτή. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τους πελάτες μας.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας